Min vecka♥♥
Publicerat den

Förlåt för VÄLDIGT dålig uppdatering...
 
Om jag ska vara ärlig så har jag glömt bort att blogga. Jag har gjort mycket så jag har inte haft tid.
 
I tisdags så var jag hos Magdalena och hälsade på alla djur. Vi tog en trevlig skogstur med hästarna. Jag sov även över hos Amanda till onsdagen.
 
I onsdags så var jag, Ina och Amanda i stan och myste. Vi åt på jensens böfhus och tog en glass i solen. Då sov vi alla hos Amanda och åt gott.
 
Torsdags så började vi dagen med solning och frukost i solen. Kl. 14 åkte jag hem och sen vidare till en gammal gympakompis och träffade några från gruppen och tog en fika. Vi pratade och mindes gamla tider :p
 
Sen idag så åkte jag och tränade och. Jag gick på bandet i en timme (Power Walk) sen gjorde jag lite arm- och ben- övningar + mage och rygg sen bar det av hemåt och dusch sen iväg igen till Amanda för att äta jättegod middag med Amanda och hennes gulliga föräldrar.
Det blev entrecote med klyftpotatis och till efterätt blev det hallon och glass med vaniljsås. Mums!
 
I morgon åker jag till landet så att ni vet fall jag inte bloggat (som jag verkligen ska börja göra nu)
Puss på er♥♥
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?