Helgen ♥
Publicerat den

Hej
 
I torsdags så åkte jag hem till Amanda och sov där till på lördagen. Det var jättemysigt och Ina kom på fredagen också så vi hade en tjejkväll/natt.
Sen på morgonen vart det bråttom för Amanda skulle träffa Robin som varit borta mycket och då nyss kommit hem från Turkiet så Ina och jag fick skynda oss massa att äta frukost och plocka ihop våra saker innan Amanda "slängde" ut oss haha
 
Senare på dagen åkte jag till Karin och sov hos henne i natt ska även göra det idag med :) några kompisar kommer och vi ska käka gott och kolla film och lite så.
Förresten så spelade vi cod i går och jag måste erkänna att jag är grym (not). Det är så svårt och till er som spelat det förut så kan jag väl säga att jag bara sprang runt och sköt på allt jag såg eller inte såg. 
Till er som inte spelat det förut så ksn jag säga att det är ett krigsspel som man skjuter på varandra eller på andra och är väldigt roligt :D
Puss 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?