Halva lovet ♥
Publicerat den

Hejsan!
 
Förlåt för väldigt dålig uppdatering, det har bara varit lite mycket under lovet.
 
Har i vilket fall varit med den bästa vännen i världen = Amanda och gjort massa saker. Hon sov här i lördags då vi firade mammsen på hennes födelsedag. Jag sov även hos henne natten till idag och i fradags tror jag (blandar ihop alla dagar) :)
 
Igår så var jag, Josse och Amanda och tränade. Vi skulle gå på BodyJam sen springa lite efter men springa gjorde vi aldrig utan vi körde att till pass direkt efter, BodyCombat. Det var så sjukt jobbigt och idag så har jag lite träningsvärk. I morgon kommer jag nog ha mer men det är ganska skönt tycker jag.
 
Idag så har jag umgåts med Elsa från språkresan. Vi har inte träffats sen i sommras då vi var på språkresa :p vi gick runt och kollade i lite butiker och sen åkte vi till stallet. Jag kollade på när Elsa red och skötte hästarna. Jag fick vara fotografen. 
 
Båda bilderna är ifrån språkresan ♥♥♥ puss ♥♥♥



Kariinholen

Guu va jag saknar dej!! Och alla andra brudar oxå för den delen! :''( avis på att du bor nära några.. Jag bor mitt i landet, långt från alla, hAhah :(
Får ta och se till att träffas snart! :D :*<3<3<3



URL: http://kariinholen.bloggplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?