Kaos på isen
Publicerat den

Hejsan!
 
 Det var några dagar sedan jag bloggade och det är inte bra! Jag ska ju försöka blogga varje dag men hinner inte alltid.
 
I alla fall i onsdags så åkte jag och Amanda hem till Robin en stund innan vi skulle gå på hockey match. Spånga mot SDE! Det var så spännade, först så gjorde SDE mål. Men då reduserade Spånga till 3-1
Så plötsligt bröt ett vrål ut på isen! En kille i SDE hade brytit benet först blev det helt kaos i publiken. Alla skrek och var förvirrade sen så blev det helt tyst. Inte på ett trevligt sätt utan på ett tryckande tystnad. Sen kom ambulansen och efter det så avbröts matchen. Jag var helt chockad.
Även om jag inte kände honom eller något sånt så var det ändå obehagligt.
 
Han blev gipsad över hela benet, stackarn!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?