Bra till en början hemskt till slutet
Publicerat den

 
Måndag. Allt började så bra, kort skoldag, träffa bästavännerna åkte till stan för att köpa odd molly blus. Sen på väg hem så träffade vi en kändis. Topmodel Jonas Hallberg (superstylist) och tog bild med honom. Han var jätte snäll.
 
Men sen så hände det som man tror aldrig ska hända en själv...
När vi (Amanda, jag och Ina) står i en fullpackad tunnelbana så snor någon min mobil!!! Min älskade iPhone ;(
Jag VET att jag hade den i jackfickan när vi klev på tåget men sen så var den borta precis när jag klev av tåget. Amanda hade den här appen ''Hitta mina vänner'' så vi såg att mobilen fortsatte två stationer sen klev personen med mobilen av och gick upp mot vasagatan och där stängde av den. Det första vi gjorde var att ringa polisen. De kopplade oss till någon annan, som kopplade oss till någon annan. Jag vet inte exakt för jag var så chockad och ledsen att jag inte fattade något. Men polisen sa iaf att vi skulle kontakta SL sen spärra telefonen och sen göra en anmälan hos polisen. Det första vi gjorde va att gå till SL eftersom det va närmast men de sa att dom inte kunde göra något utan de var polisens arbete.
Mitt i allt så fick Amandas mobil slut på batteri och Ina åkte hem så jag och Amanda virrade runt på centralen och försökte hitta laddare och försöka kontakta min pappa för att se om han hade spärrat mobilen. 
 
Till slut åkte vi hem och spärrade allt som gick att spärra och raderade allt på telefonen. Det dåliga är att jag inte hade någon kod så personen kunde bara gå in på telefonen...
 
Det var inte kul alls! Jag saknar den så himlans mycket och har nu an gammal skrutt mobil som knappt går att smsa på... 
 
Det kanske inte blir lite dåligt med uppdatering nu när jag inte har någon mobil men jag ska försöka ändå!
Puss och kram <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?