Träning ♥
Publicerat den

 
Idag har jag tränat!
 
Jag känner mig väldigt duktig. För att jag har tränat 2 gånger den här veckan (+ en väldigt jobbig gympalektion i skolan) och veckan är inte slut än ;)
 
Idag så körde jag:
 
Crosstraining 15 min
Massa maskiner
Amandas och min special sit-ups med bollar
Hopprep och stepp up bräda
 
Det låter inte mycket men jag körde typ alla maskiner så det blev mycket!
 
Det här var vårt schema som vi gjort:
 
Kondition:
Springa/Cykla/Crosstrainer, 20+ minuter
 
Styrka med maskin:
3 x 10, Ljumske och Rumpa
3 x 10, Bak och Framsida lår
3 x 10, Rygg
3 x 10 Rump och ben press
3 x 10, Mage
 
Styrka Mage:
Bollvikter: 4 och 5.
3 x 10
 
Kondition:
Hopprep + Step
5 x 30
 
På lördag har jag och Amanda bestämt att vi ska gå/springa på bandet i lite över en timme, för vi fick reda på att men inte bränner något innan man kört 40 min så då måste vi köra på hårt...
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?