Vad som hänt under veckan
Publicerat den

Hej nu har några dagar gått och allt är som vanligt.
 
Min kompis Kornelia var här på midsommar med sin familj, de var här till söndag.
På kvällen så var jag hos Magda och red med hennes kompis en långtur på typ 2 timmar med race också. Sen sov jag över där till måndagen och då kom Caroline och hennes mamma hit.
Då tog vi årets första havs dopp, de åkte en dag senare igen.Vi hade utebio på altan.
Så i tisdags var jag hos Magdalena en liten stund och badade igen.
 
Förlåt för suddiga bilder men det blir inte alltid så fina bilder med mobilkameran samtidigt som man stuttsar runt på en häst haha
 
Amanda kom till landet på torsdag. Det var roligt att träffa henne igen, har typ inte pratat med henne alls :s Har saknat henne såååå mycket :( mitt hjärta är inte helt utan min babe ♥
Hon skulle köra upp på fredagen men det blev inte så utan det vart istället framflyttat till idag.
 
Sommarjobbet har börjat och det är roligt. Ska jobba där i tre veckor och det är på ett dagis. Nu måste jag sova för ska upp i morgon och jobba... ska inte klaga får ju massa pengar sen ;)
 
Puss och kram ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?