♥ Assa fra Gerå Engvej ♥
Publicerat den

Hej!
 
Idag har det varit en ledsam dag för att Magdalenas häst fick somna in i kväll. Assa fra Gerå Engvej som hennes namn är eller som hon också kallas Assa eller Lillan. Hon har varit sjuk rätt så länge och inte blivit frisk av medicinerna hon fått så för att hon skulle slippa lida så fick hon somna in.
Jag är jätteledsen men kan inte tänka mig hur Magda känner sig! Vi båda gråter. Jag börjar tänka på Zara (min häst son har gått bort) och gråter mer så det här är inte roligt just nu :(
 
Nu springer säkert Lillan på de stora gröna ängarna i hästhimlen och har det jättebra! Vila i frid bästa Lillan ♥
 
De här collagen gjorde jag åt Magda så det är hennes tatuering och det är hon på alla bilder.
Det är lite samma bilder men det är alla jag har på henne och det är tanken som räknar eller hur?
 
Puss och kram och tänker på alla som har förlorat någon där ute! Vare sig det är ett djur, vänner eller familj. Vila i frid alla bortgångna och var starka och fortsätt kämpa ni som är kvar. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?