Moped stulen!
Publicerat den

Min moped blev stulen i måndags...
Jag och Amanda hade precis gymmat klart och gick ut till moppen och då stod det en bil där. Vi skämtade att dom stal den och så (det brukar vi alltid göra) sen så åkte bilen när vi kom och moppen var borta!
Jag såg att mopeden låg i bakluckan för jag såg backspeln sticka ut. Jag vart så jävla förbannad att jag ställde mig framför bilen och skrek: Ni tar för faaan inte min moppe! Men de bara gasar på mer och jag blev nästan på körd.
Jag var fortfarande arg och så så jag sprang efter och fick tag i kanten av mopeden men det var en person som satt i bakluckan och höll fast den.
Ingen tänkte på reg.nr. Så vi missade det. Men precis när bilen åkte ut från parkeringen så kom en tant körande. Hon hade också gymmat. Vi öppnade hennes dörr och hade panik och vet inte vad vi sa men hoppade in i baksätet och åkte efter dem men hon körde typ 2 km över ett litet gupp så de var försvunna på mindre än 7 sek. Vi letade i alla fall och ringde pappa och polisen och gjorde allt vi kunde. Hon var jättesnäll i alla fall.
Mopeden var låst i bakhjulet med en tjock kjedja (ej fast i något). 
 
Det var inte kul! Usch vad jag hatar folk som håller på och snor och förstör.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?