♥ valborg ♥ stan ♥
Publicerat den

Hejsan!
 
Hoppas ni hade roligt på valborg :D 
Det hade i alla fall jag. Jag var med Ina och Ronja, Nora, Bella, Annika och Ebba. Amanda och Robin var med typ 30 min sen stack de till Hansson och dem. 
Vi var vid brasan typ 5 sek sen vidare och var ute i kylan. Höll på att frysa ihjäl men sen drog vi hem till Annika och var vid hennes brasa och värmde mig. Sen vid typ halv ett så gick Ina, Nora och Ronja hem till Ina. Sen somnade vi typ halv 2 och vaknade när Amanda ringde vid 11. Då var det bara att går upp och äta sen skynda iväg till stan för att träffa hjärtat.
Där köpte jag nya converse vita låga.
Det var min dag och nu sitter vi och pluggar so och i eftermiddag så ska vi iväg och simma :s
 
 
Puss och karm ♥♥



Sandra SG

fina bilder



URL: http://sategu.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?